Yes man

Ska nu på Bio med bror min, ska se på den där komedin med Jim Carrey - Yes man - som går på reklam heeela tiden.
Den värkar faktist rolig, så jag hoppas jag tror rätt för en gångs skull! Brukar ju offtast bli totalt tvärt om.. suck.
Men den började lite sent, halv sju, så det blir till att man får käka ute också.. Och vad kan jag äta förutom sallad lixom, nada.. Så det blir en sallad för min del, frågan är bara vart och när!

Annars idag så har jag bara varit inne, gjorde pilates och åt gröt till frukost såg sedan på disney chanel som vanligt...
Sedan har det blivit mycket Tv tittande, Farfar och pappa kom in och fikade runt ett sen kom farmor också så då satt jag med och deltog i snacket, sen stack jag och mamma till Bea, kom hem precis, mötte en väldigt söt katt, med riktigt snygg tecking som hängde med oss en riktigt bra bit, innan den blev bort skrämd av en annan katt - tur det.

Men nu ska jag inte sitta och skriva längre, nu ska jag ta och gå på toa och sedan dra!
Kommenterar filmen när ja kommer hem!.

Tjena mors!

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0