Reeker


Har sett filmen Reeker nu - en av skräckisarna från min box.
Början av filmen var rätt skum men inte-förutsägbar! Både jag och min bror hoppade till redan då.
Även om jag sen började säga Åhh stackars hjort, vovve, och släpp ut barnet.

Filmen handlar om ett gäng som någon känner någon och ingen känner alla. Gänget består av en hel korkad människa som snodde massa tabletter av en annan snubbe som dem senare blir halft jagade av. En blind kille, en rätt mesig tjej som kallas Cookie (en riktig liten pappas flicka), en till tjej som är den tuffare av dem och så en annan snubbe som man inte riktigt vet hur han är.. lite smartare än den korkade förståss.
De är på väg till någon skola eller något. Men får bensin stopp och stannar vid en mack. Det är helt dött och ingen syns till.
Eftersom de inte kommer vidare stannar de där över natten och plöttsligt börjar alla känna en vidrig stank...

Filmen var helt okej faktiskt, mer bra än dålig. Jag ryckte till några gånger.
Den får : Y Y Y
(tre Y'n)

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0