Julbak

                         

Idag skulle jag egentligen träffat Olivia för att fota i pappas studio, men planerna hoppade i plurret eftersom pappa skulle jobba med car-porten hela dagen, så vi blev tvungna att stjuta upp det tills i morgon! Då jag också ska till tandläkaren !!
Så istället satte jag igång julbaket som annars skulle skett i morgon, -vilket lite av det även kommer göra - marisipan och pepparkakor - Det blev Kokosbollar - som mamma älskade, hon norpa åt sig fem stycken! - två olika sorters kolor - choklad och smörkola - och choklad figurer, Det tog typ hela dagen att göra allt detta så jag är helt slut körd nu, är aptrött!!
Och hoppas på att det kommr någon BRA film ikväll, för då ska jag sitta ohc mumsa på mitt favorit godis - SMÖRGÅS-GURKA!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Farfar dog för för ett litet tag sen, var begravning i torsdags :/ Vad tyckte du om min hemsida då?

2008-12-21 @ 23:37:58
URL: http://oneofmanyworlds.blogg.se/

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0