Gluten?

Har inte ätit så nyttigt den här veckan... Inte alls bra faktiskt, har gått upp, vilket stör mig jävligt mycket, måste få bort hets ätandet på helgerna!  Men iaf, jag ska inte börja snacka om vad och hur jag äter för det är heeelt ointressant, däremot har jag käkat mycket vetemjöl, eller saker med mjöl i. Och resultatet blir att jag inte vågar släppa mig (oj vad ofin jag är, och kommer med sådanna ord) för att jag har en sådan j*vla diare mage!. Skit samma, men då börjar jag fundera lite på om jag är gluten allergisk.. Jag äter ju inte bröd eller något sådant annars, det händer att jag gör det i bland, och då händer just det här, så jag vet inte så säkert, men, men.. får väll sluta helt då. EN bra sak, jag är inte LAKTOS!.
Eftersom jag käkar filmjölk igen och dricker mjölk och äter ost, m.m Och det går bra, så det är ju skönt, för jag ÄLSKAR ju glass :D

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0