Grattis på farsdag



Grattis pappsen!

Har idag varvat plugg och att springa in i köket för att baka en riktigt smarrig tigerkaka till pappa som
farsdag present! Hade egentligen tänkt att måla, men det blev inte det.. lite synd kanske, men en tigerkaka e ju god den också, och jag hoppas att han uppskattar den för han har inte kommit hem ännu!

Jag vill också bara tacka honom för att han alltid har stöttat mig i livet, och alltid hjälpt mig med matten alla de där dagarna,
fast jag skrek och gorma varje gång något inte gick som jag ville, och så vill jag bara säga tack till alla fantastiska sagor som du berättade när jag och brorsan var små när vi skulle sova, jag kan fortfarande minnas en av dem, och tack för att du aldrig blir riktigt förbannad, även om jag beter mig som ett as, och jag och mamma aknske skriker på varandra i år, så tar du alltid det lugna.
Tack pappa!.

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0