"Om jag kunde drömma"

Köpte boken "om jag kunde drömma" i torsdags! Då jag och Sanna var ute och gick på stan,
och jag fick även äran att vara den som åkte med Sanna första gången hon åkte T-banan! (skit kul!)

Jag var iaf bara tvungen att köpa boken efter jag hade sett filmen, eftersom jag ÄLSKADE DEN!
Frågan är nu bara, är boken lika bra? skiljer dem sig mycket?
Suck, antagligen är boken bättre, det brukar ju vara så, men i detta fallet vill jag inte det!
Jag ska ju se om filmen och sen köpa den så fort den kommer ut, så på något sätt vill jag inte att
boken ska vara bättre då den kanske förstör filmen...
Suck, suck, suck.

Ska träffa Olivia idag också, ut och julhandla, funderar på att köpa ett rött glittrigt nagelack, så inte mig, men ändå det är mysigt, spec att ha på julafton! Och sen vill jag ha ett par örhängen som ser ut som julkulor, (oxå till julafton)
Sen är det ju alla presenter man måste köpa! Men jag har redan köpt en sak till brorsan, och den andra saken ska jag köpa senare, det är ingen brådska med den ännu!.
  Skulle iaf träffat Alice idag, men hon mådde inte så bra, men hon kanske dyker upp (hållr tummarna för det!)
Var så länge sen hon och jag sågs, för länge sen faktiskt..

Var på förehandsvisningen av horse show i globen i torsdags, hela den dagen blev ett litet äventyr!
bilder och stuff kommer senare!


Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0