Doktorn...

Jag ska nu ta bort den/de födelsemärken jag hade på ryggen, den ena var ojämn och den andra har jag i stort sätt kliat bort... Så det blir till att sluta tidigare den 7/11 för min del, inte så ledsen över det så att säga!
Rätt glad faktiskt, betyder att jag måste åka vid lunch för att hinna hem, men det är ju nästan två veckor dit, så vem bryr sig!

Har tränat nyss då, cykla på min lilla motionscykel i 45 min, inte så fort, körde "löpandet" igår, och tog uthållningen idag, men men, härligt blev pigg igen! Och efter det blev det streching och muskelövningar för mage, armar!

Och nu ska jag se på Morden i midsomer "Country Matters" nr 49 med expressen... ;)
Ville köpa hela andra säsongen, men den kosta lite väl mycke 400 spänn, jag behöver en vinter jacka i år om man ska säga så, + pappa skulle inte bli glad...

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0