En kylig Aprildag..

Gick och lade mig vid ett igår somnade inte förens tre! och vaknade och gick upp kl 06:00!
Sovit TRE timmar i natt och jag är inte trött än! Förstår inte.. jag hatar att inte kunnat sova längre än tre timmar! Hälst vill jag ju sova mer än åtta.. och går där med och lägger mig tidigt (eftersom jag är extrem morgonpigg)!

Sen följde jag i alla fall med papsen till hans jobb.. han skulle göra något och jag ville komma ut så jag hänkade på.
Jag satt typ och läste en tidnign i en halvtimma.. sen åt jag ett kallt ägg och äpple till lunch innan jag hoppade på cykeln för att följa med mamsen till Trädgårdshuset i skarpnäck... Där gick jag runt och frös med henne och hennes vännina (jag tittade mest på Amerikanska blåbärsbuskar, äpplen och fröpåsar)...

Sen har jag sätt på en av mina älsklingar Morden i midsomer! ;) = äkta helg!

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0