Free-dag

Idag är jag hemma.. det vill säga att jag har sovit i min egna säng!
Drömde värdens otäckaste dröm inatt - eller jag upplevde den obehaglig när jag vaknade och i drömmen.


Den handlade om mig och min familj som gick på hammerstavägen här i tallkrogen och så fanns där ett hus som var tillsalu som vi fick klättra över ett staket med hjälp av en sådan där stege som finns vid får-hagar.
Där inne var en jätte avlång och stor trädgård och längst bort låg ett vitt hus och på en stol vid ett runt vitt bord satt min gammelfarmor (som är död) och mina farföräldrar och åt blåbärspaj med vanilj sås som vi också satte oss och mumsa på! Sen var jag pötsligt på ett stort skepp (tänk er pirates of carrabien skeppen) där alla var disney figurer! Jag själv var Långben och så var själva kapten "piraten" Svarte petter som ville bli av med mig för någon orsak, vi bråkade i alla fall.
Och jag stod ovan för honom och tittade ned och då högga han mig i armen (eller nått) och träffade tiger i huvudet så att han hade ett stort sår där det kom upp bommul och sen hoppade han ned till svarte petter (?) . Helt plöstsligt sitter jag i kaptenens hytt fastbunden på en stol och han typ skrattar åt mig och sen blundar jag och sen ligger jag på någon flotte (?) fastbunden och jag har vatten upp till hakan och runt om mig simmar en massa Leopardsälar som vill äta upp mig!

Och sen vaknar jag och går upp!


Kommentarer
Postat av: Olivia

oj vilken sjuk dröm! :/

2009-04-20 @ 22:14:16
URL: http://oneofmanyworlds.blogg.se/

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0