Jag vill nog egentligen inte...

Känner ingen större lust att åka till stan snart :/ Men jag måste.
JAg känner mig trött ohc håglös, allt jag behöver är att få vara hemma i hopkurad i en filt med en bra film.
Jag mår lite små illa och känner mig inte alls på humör att vara glad och gå på bio med en gammal vän.
Men jag är för självisk om jag inte gör det. Har ju itne träffar människan på väldigt, väldigt länge. Men ändå - tänk vad skönt att få vara hemma.. USH! och bion börjar inte förens nio så jag kommer väll inte hem förens efter elva någon gång :(
OCH jag måste ju vaea frisk och pigg imorrn då ska jag ju träffa PEE! Och äta pannkakstårta ohc gå promenad!
Vaför, varför måste jag gå? varför, varför. JAg menar mitt illamåeende kommer ju inte sluta diräckt och mina ögon känns tunga. Och jag måste sticka inom en timma. fy fan.
Men det är bara att le och låssas må prima och prata om gamla tider.

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0