Och phu! nu e jag hemma igen!

Idag har jag rört på mig nästan hela tiden!
Allting började med en tanke om Pannkakstårta...
Jag mötte Pee klockan tolv i skogskyrkogårdens ingång där vi sedan styrde stegen mot utgången vid t-banan.
Medens vi pratade pannkakor, men kom fram till att jag var den ända som var sugen! Så vi sköt upp det till nästa helg i stället! Så vi styrde kosan mot Bakgården där vi beställde - en ost macka till Pee och en Semla MED extra grädde åt mig! och två kaffe. Att jag tog extra med grädde fick servetrisen att lyfta ögonbrynen, - vem vill ha extra grädde när man ska äta semla? Och misstolka inte det var normalt mycket grädde på semlan!
Sen efter att ha suttit där ute och pratat i en fyrtio minuter en timma så gick vi till globen! Det var en skön promenad lagom lång. Där vi gick runt och provade badkläder och shorts! (Jag som mådde lite illa eftersom en semla inte är "mat" köpte en stor grov limpa som jag tog en nypa av) Sen gick vi hem till mig för att mellan landa innan vi skulle in till Farsta och äta middag = SUSHI! Så när vi kom hem till mig efter en till härlig promenad verkte det lite i fötterna, och vi slog oss gladligen ned med en skräckis - Are you scared
 Vi mumsa på mandlar och russin.
Sen åkte vi in till Farsta och åt en riktigt god Sushi middag! och gick sedan in i lite affärer för att prova klädr!

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0