På Besök i Södertälje

Denna dag spenderades i Södertälje! Först åkte jag och mamma ut till Almnäs för att kika på Telge gymnasieskola!
Vilket toppen ställe! Verkade skit bra!! :D
Sen åkte vi tillbaka med bussen - i väntan på bussen snackade jag med en snubbe som gick där och han tyckte att jag verkligen borde börja, att skolan var bra och så (:

Sen gick jag och mamma till cafeet Timerman (?) som Hasse som jag pratat med på gymnasieskolan tipsat oss - och jag och mamma var vrål hungriga (iaf jag mamma hade ju sina Polly) så jag tog en härlig choklad muffin!
Så idag blir det ännu en dag med onyttigheter!! haha fan vad jag kommer bli fet detta lov! suck.
Vi vandrade runt och runt i centrummet och upptäckte en massa frisörer o cafeer! - för många!
Men själva dagen var jätte mysig :D

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0