Pannkakstårta

Grattis Pee i efterskott!

Kom hem tidigt idag... skolade från svenskan, inte så duktigt av mig men jag orkade inte vara kvar och inte göra någonting i tre timmar INNAN svenskan.. så ja stack hem hämtade böckerna som skulle till bibblan och gick sedan in till farsta!
Det tog TRETTIO minuter vilket är rekord! Brukar annars ta den tiden om man cyklar i lungtakt.
Jag lyckades att vara inne i cenrummet i ca 2 timmar innan jag tröttnade... Hittade INGENTING! fröutom en bikini och ett par skor i FEL storlek! man blir så arg!
Sen gick jag hem och tog ut köttet ur kylskåpet innan jag var tvungen att röra på mig igen. För nu skulle jag in till bagis!
Mötte Pee och köpte ett paket med pannkakor och en korv med jordgubbssylt! (hon hade grädde hemma)
Så, så fort vi kom hem till henne var det bara att sätta igång med att koka upp varsin kaffe och göra pannkakstårtan!

Det var svin gott med pannkakstårta det var ett tag sen nu.. det fans en tid då vi åt det rätt ofta :P
Men så är det inte längre...
Sen gick jag från henne och det var så skönt att bara gå så jag passade på att gå rakt fram hela vägen så jag kom till konsum nere i enskede och fortsatte till svedmyra och hem. Tog ca en timma i rasktakt!

Nu ska jag snart se I huvudet på John Malkovich som pappa tipsade om den börjar om tjugo minuter!
Lite kul!

Har inga planer för kvällen skulle cyklat till Skarpnäck och hjälpt farmor med att sälja lotter men jag är helt slut i benen och mår lite dåsigt efter all tårta. Så det blir en trevlig hemma kväll för mig idag.

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0