Skarpnäck träffas igen + min bror

Vi träffades alla vid klockan fyra, Pee hoppade på T-banan i skärmarbrink och Skar i gullmarsplan!
Sen bar det av in till centralen och vidare in tilll kungshallen för att äta middag!
Det blev Sushi - en geisha + en rulle för mig och en vegetarisk geisha för Pee och min bror och Skar som inte gillar sushi tog varsin (gigantisk) nudlar, kyckling och wok.
Vi hade trevligt och maten var underbart god! Njöt av fulla drag av den! Och personalen var också riktigt trevliga!
Sen gick vi ner till Dramaten och köpte kaffe (jag + pee) och coca cola (bror + skar) och hoppade upp på muren och njöt av fulla drag av värmen och solen!
Vid klockan halv sju gick vi in, och spanade efter en toa innan vi fick gå in och sätta oss!
Salen var inte fullsatt :O! Vi satt på Tredje "våningen" en balkong högst upp, längstfram och nästan i mitten!
Jag ska skriva en recension av Teatern snart, så jag nämner inget här (:
Men när vi sedan skulle åka hem (vid 11:50) var min och brors t-bana riktigt segt så vi åkte runt lite = inte bra för vi missade tunnelbanan isället!!
Men till sist kom vi på den och kom hem prick!
Och då hoppade jag genast i säng för jag var såååå himla trött!! Sen kom mama och pappa hem också efter deras opera besök! (de såg konsuln på folkoperan)


Innan allt detta var jag med Skar och fotade i Gamla stan! Det var jätte mysigt och vi fick en HEL DEL uppmärksamhet av människor ( i synerhet unga killar) som stannade ganska öppet och kollade.

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0