Alla hjärtans dag...

Glad alla hjärtans dag till er alla ute i världen / Näck

Tjohop, dagen började med en "gråtande" katt som hoppar på dörren klockan kvart över fem.
Lilla Bosse som inte är så liten längre leker med ens fötter och jag tar honom som nalle björn istället, han blir inte så jätte glad på mig och klagar lite smått och lägger sig sedan bredvid i typ tio minuter innan han tröttnar och hoppar på Pirat istället som blir skit lack på honom och så startar värdens bråk - och jag är TVUNGEN att gå upp i alla fall.
Efter att ha släppt ut katterna går jag och lägger mig i sängen och bara vilar till klockan halv sju, sen pallade jag inte ligga kvar. Tar fram bollen och mattan och sätter på pilates dvd'n, och hinner sätta igång då jag hör ett brriiih.. brrri..
och är tvungen att gå fram till fönstret och kolla, och ja där var den lilla söta punkaren - en liten toffsmes som sitter ohc sjunger glatt, jag springer (utan att tänka på hur mycket klockan är) i väg för att hämta kameran och tar några urdåliga kort!
Sedan forstätter jag med min lilla morgon träning i godan ro.. SEN upptäcker jag till min förskräckelse att vi inte har någon MJÖLK hemma!! och när jag äter gröt så har jag en j*vla massa kanel! - ungefär en halv burk...
Så jag blir lite små sur men klarar mig i alla fall. lite starkt vart det men det gick att njuta och äta av den i alla fall.

Nu är klockan halv tolv, ska snart gå in på SMHI för att kika hur det ser ut i Mora. .. suck.
Sen är det väll också snart dags för lunch antar jag.. Omelett!

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0