Cosmonova med plugget och "VI KOMMER IFRÅN BERGA" - sång

Idag var jag och Sanna uppe samma tid som vanligt men istället för att gå ned till frukosten gick vi till flisen och power walka, snacka om att det var härligt, inte så kallt heller, men näsan rann..
Vi hade sovmorgon till klockan halv TOLV! Fy fan säger jag bara, så vi låg och slappa och åkte sedan iväg med resten av internat människorna mot Natur historiska! Hela resan (med t-bana) sjöng de högt
"dom frågar osss vart vi kommer ifrån... åh då svarar vi som alltid... vi kommer i från berga... gröna sköna berga..och om dom inte hör oss.... får vi skrika högre.. vi kommer ifrån berga... bönderna från berga..."
Något i den stilen.. Så ALLA över allt runt om kring visste vart man kom ifrån, och ja menar ja e inte sååå stolt över att gå på den skolan och jag hoppas för guds skull att det inte syns.. men ja tror inte det :P

Vi såg Deep sea på cosmonova och det var första gången fför Sanna !! lite kul faktiskt ;)
Den var ap-töntig så man tröttna efter mindre en halva.

Sen gick vi någon utställning som handla om mineraler o sådant, som jag redan har gått på.. för ett tag sen men ändå..!
Och Jag mötte mamma också! Hon hade varit där med någon klass, men de skulle åka hem när vi skulle gå på utställningen..

Just nu ska jag nog sätta på ett Morden i midsomer avsnitt.. väntar på att alla ska komma hem så jag kan skryta om mitt MVG! som jag fick i kretslop!! :D - JAG ÄGER!

Ja juste, jag är hemma för tillfället för att pappa har biljetter till Buddy Holly the musical!! MED BROLLE!:
Pappa fick biljetterna för att han va med och byggde denna fina hemsida; http://www.buddythemusical.se
Så det ska bli super kul att gå på den i kväll! hih!

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0