Fettisdagen i all ära!

Ja så har man mumsat i sig en stor semla idag då!
Det har blivit mycket sött för min del den här veckan och det ska nästan bli
skönt när lovet är slut och allt blir till det normala igen!

Idag har det inte hänt mycket men kommer hända så mycket mer!
Ska om en ynka timma vara på väg till Slussen för att möta upp farmor,
sen ska hon jag och mamma till Yasuragi - hasseludden!
Ska sova över där en natt och kommer hem runt lunch tid i morgon!
Sen hoppas jag på en "kryssning" stock - marie hamn, och tillbaka med mamma och Erik på
Tors!

Skulle även ha klippt mig denna vecka, men fanns ingen tid så det dröjer ytterligare en hel vecka, klockan femton på fredan!

Ha en bra dag för nu ska jag iväg och njuta av min härliga upplevelse! :D

Kommentarer
Postat av: Olivia

Okej ska kolla in :)

2009-02-24 @ 14:08:51
URL: http://oneofmanyworlds.blogg.se/

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0