Fredag med herr russin

Sitter och tittar om jag har fått något prov resultat, besvikelsen tog överhanden, inget.
Jag är jääätte nervig över det! Man vet ju inte det kanske bara blev ett VG.. och jag nöjjer mig inte med det!! suck!
   Men idag är det FREDAG som sagt, jag älskar fredagar! :D
Träffade Skar i går i Handen, det var trevligt, hittade en sööt blommig klänning på HM jag vill ha!!
kosta runt 400 spänn, lite dyrt, får hoppas att den finns kvar nästa månad!
Och så har jag kommit på att jag vill ha ett par hängselbyxor - sådanna där i jeans som man alltid hade när man var liten!

Dessa två skoldagar har varit helt okej iaf, hade sovmorgon idag framtill elva! Så jag satt och läste i boken jag fick av Skar i julklapp New moon av Stephanie Mayer! har läst halva nu ungefär, men det är en tjock bok på sexhundra sidor på engelska, och jag är inte super bra på engelska så jag är stolt!
Sen hade jag ialla fall Engelska - gick väll ok, Matte - var trött, Hästkunskap - roligt! höll dock på att börja gråta när vi såg på en "hästfilm" en fakta film.. Det är så konstigt med mig för varje gång jag sr på en film med ett djur som springer i frihet och det verkligen syns och det spelas en passande stämningsfull musik till så blir jag tårögd, så jag satt där och torkade mina tårar... var lite pinsamt.

Torsdagen var jobbig och jag uppfattar nu alla i klassen som rasister så jag är inte nöjd med dagen, var tvungen att sluta lyssna på lektionen tillock med, så ja sysselsatte mig med att rita jordgubbar på ett papper i stället för att lyssna på den rasistiska diskutionen på lektionen.
_________________________________________________________________________________________
Lunchen var dock super idag iaf! - Entricot med hasselbackspotatis!

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0