Idag

Idag ska jag till Farsta igen! Fast denna gången med min bror!
Tror inte jag ska köpa någonting alls, men det vet man ju aldrig.
Har dock inte mycket pengar kvar, men man får ju snart pengar igen.

Vaknade tidigt idag och Bosse som vanligt lade märke till det och började gnälla utanför dörren och hoppa och ha sig.. suck. Släppte in honom när han inte slutade och fick in två busiga katter som levde rövare på mitt rum där jag försökte sova, De lyckades även släpa ut ena mattan i hallen och riva halva rummet.. suck.

Tänkte lite på framtiden och började fundera hur jag ville ha det, förutom att jag vill bo i en herrgårds byggnad med många rum och högt i tak.. Cafe vill jag ju ha - någon gång i livet iaf. Och hästgård. Men nu när mina betyg är så bra som dom aldrig har varit förut... började jag fundera på att bli veterinär. Ett yrke jag alltid drömde om som barn.
Men det dröjjer några tre år tilldess. Och jag måste bygga upp mina betyg ytterligare - plus vi har ju inte fått alla ämnen ännu, men Idrotten och Engelskan  och Datakunskapen är ämnen som jag har G i och måste få högre i !
Idrotten tror jag verkligen efter mitt lilla samtal med Christian.. datakunskapen också, engelskan blir svårast...
suck aja, nu ska jag göra något vettigare. Bye.

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0