Igår

Igår hade jag nöjjet att träffa kära Pee för att se The Shining och äta en ostkaka (hon åt en kokosboll) och dricka Te.
Det var jätte mysigt att träffa henne igen, det var så länge sedan! Jag känner att jag är väldigt dålig på att hålla kontakten med alla mina gamla och kära vänner! Men det blir väll så när man inte bor hemma på vardagarna... :/

Jag var även i farsta centrum igår, med mamma och pappa.
Köpte en blus - riktigt fin med korta shorts till. Och en vit bas långärmad tröja.
Och underkläder.

Resten av kvällen spenderade jag i min brorsas rum - snodde hans TV eftersom han har en av boxarna.
och såg på Wallander :) - och drack kaffe.

Piraten släpa in en fågel på morgonkvisten en liten Gråsiska, hur söt som helst men stendöd.
Fick plocka ut den och springa ut i pjamas för att slänga den.. några tanter höjde lite på ögonbrynen iaf.. :P


Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0