"På rymmen"

Klockan ringde 05:40. Jag hade däremot legat vaken ett bra tag - sedan ett på natten ungefär.. och roat mig med att titta på klockan var tionde minut! - men i allafall, när klockan ringt var det bara att gå upp, fixa frulle och sedan vattna kära lilla krukväxten vi har på rummet och sen var det bara att dra.
Klockan 06:16 stod vi och väntade på bussen som skulle ta oss till pendeltåget. Bussen kom prick = 06:25 och vi masade oss på med våra tunga väskor. När vi väl gått upp och ner för alla trappor och satt oss tillrätta tog vi fram resten av våran frukost = äpplen. som vi tugga i oss.
   Allting slutade med att jag kom och ringde på dörren och en nyvaken pappa öppnade klockan var då 07:20 (?)
Allting berodde på att jag fick panik, jag klarade inte av att vara i skolan en minut till, och hade ångest som in i sjuttsingen.
Sanna hänkade på och vi gjorde tillsammans upp en plan, om att gå innan alla andra vaknade, lite äventyr!

Så idag är jag hemma, ska till läkaren i morgon och ska nog baka imorgon också!
hih!.

Fick MVG - på min bildspelsuppvisning!! YEAY!
Fick VG - på min Engelska presentation (sa hon iaf)
Resten vet ja inte.. hoppas på höga betyg där också!! :D

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0