På tillfrisknande vägar



Har legat sjuk sedan i söndags, toppen - missade ridningen :(
Är skit sur på mig själv som blev sjuk, förstörde helgen och hela allt. Missade även det roliga i plugget!!
Men åker dit i kväll!
Har som vanligt ätit en massa mackor - en konstig ovana för mig, varje gång jag e sjuk proppar jag i mig mackor och blir aldrig mätt! Det är sjukt skumt!

Har bestämt möte med Pee på lördag - fika på bakgården, hipphurra!
och ska försöka träffa Skar på Torsdag eftermiddag!

Skulle fått följa med mamma och pappa och lite av mammas skola på en teater i går, tyvärr kunde ja ju inte gå på den heller, men den verkade as grym, det var något om rädsla och så, aja den verkade as grym - föreställningen hette nog Caution med Bounce (?).
Typiskt mig att missa sådant bra grejs.

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0