11 Januari

Mådde piss i fredags, lyckades gå på lektionerna och se glad och pigg ut (?)..
Pappa var en ängel och kom och hämtade mig vid lunch när jag hade slutat, resten av dagen låg jag osm en potatissäck och såg på tv.
Lördagen hände inte mycket, fick inte ens träna pga fredans dålighet. Mådde dock bättre och hängde med mamma till Bea och köpte en massa nötter som jag senare proppade i mig medens jag såg på Morden i Midsomer!
DEt för jävligaste var att mina skivor hackar och funkar inte så ja fick inte se slutet :( blev därför piss sur och hatar skivorna! Och ska så fort ja fått pengar köpa hela ANDRA säsongen!
På kvällen såg jag först stjärnorna på slottet och sen mr bean och sedan såg hela familjen på Word trade center!
Filmen var riktigt bra faktiskt!

Idag den 11 januari har jag inte den blekaste om vad jag ska göra!
Det finns ingenting planerat och jag har inte lust att åka in tillstan eller träffa nån heller.. så ja vet inte vad jag ska hitta på!
 

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0