Fredag härliga älskade fredag!


Nu är det äntligen fredag igen! Super duper härligt! Jag älskar pälskar fredagar tjoho!

Men idag har jag äntligen haft det där provet i kretslopp som har snurrat i min skalle i flera veckors tid. Så nu äntligen är det över, - dock under stress! - eftersom jag och Sanna räknade ut att vi skulle kunna komma hem TRE timmar tidigare så var det ingen snack om saken, vi skulle med 11.23 bussen! Så provet fick gå på en kvart!
Jag satt och hyper ventilerade i tio minuter innan eftersom det ända man ville var att sätta igång!
Provet var inte såå svårt, fjorton frågor svarade på alla, lite problem med sista frågan - när det gällde stenarna dock.
Men det går nog super! Håll tummarna för ett MVG för mig (;

Igår hade ja idrott, haha fick träningverk i ryggen efteråt! - körde innebandy.. inte min sport precis... sen efteråt sa Emily att ja sprang på ett "gulligt" sätt så ingen vågade tackla mig, vilket i-och-försig var bra!

Onsdagen stack jag och Sanna till Handen för att kika runt och kanske shoppa lite, blev dock bara två filmer för mig,
Hannibal och Taziki morsan och polisen och vänner för alltid!
Vi åt ute också, på ett BRA ställe, lite kallt dock.
Jag åt en super god Räksallad! Färsk och hela köret! - goda räkor!

Tisdag hände inte mycket alls, vi gick lite ohc pluggade lite och såg på Tv.
7304 steg idag några ynka till steg. - köpte även TE idag, smaskigt.

Måndagen - kändes som en tisdag, vi gick då också - västra haninge och tillbaka.
gick 7102 steg. not mutch! Man ska ju fan gå 12.ooo steg, så det var några kvar :(

Kommentarer
Postat av: Olivia

Låter alldeles underbart bäst!

2009-02-03 @ 20:51:52
URL: http://oneofmanyworlds.blogg.se/

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0