Åker vid elva?

Är hemma nu på morgonkvisten, sovde ju hemma inatt!

Igår ringde mamma vid fem någongång och medela att vi skulle mötas i farsta, jag, erik och mamma.
Så jag och erik sticker iväg i snöyran, vid halv sex.
Och står och väntar i tio minuter, och när jag ringr mamma tittar jag samtidigt ned i godisautomaten som vi står vid och hittat ... badadum... En påse med nötter! Som trillat ned, eller något, helt oöppnad.
Sen fick mammsi den av mig, eftersom jag inte är så förstjust i just dem där nötterna..
Sen så går vi till Mcdonalds, mamma ohc erik beställr varsin meny och jag går och beställer en liten sushi i stället!
Dock var jag nästan redan mätt, = min stora lunch. Så jag proppade i mig så mycket som var möjligt, alltså alla bitar förutom två och en halv. Sen rullade jag fram i stort sätt!  Pappa kom efterett tag också, han hade hämtat bilen...
Sen skildes vi åt, Erik och jag stack till HM och köpte en tröja till honom, medesn mamma och pappa gick och handlade på konsum.  Sen fick vi skjus hem.

Sen satt jag o mamma o blädra i tidningar hela kvällen, och jag gick och lade mig väääldigt tidigt, = innan halv nio!
Skulle vakna vid åtta, men blev klockan sex istället.. SUCK!:

Kommentarer
Postat av: Olivia

jobb, jobb, jobb! :P

2009-03-11 @ 17:14:03
URL: http://oneofmanyworlds.blogg.se/

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0