En lååååångdag

Har idag varit med mamma, vaccinerat mig mot livmoderhalscancer! FY FAN VAD DYRT!
Det kostar ju shortan att göra det!!
Sen har joag också roat mig att ta bilder i en fotoautomat utan för hemköp till ett legg jag måste skaffa!
Haha ser väääldigt skum ut på bilderna :O
Sen köpte jag JURASSIC PARK boxen för 129:90 kr! :D billigt!
Och lite små choklad praliner slank ner och så delade jag och mamsen även på en liten sushi = GÖTT !
Lånade även en ny bok av Tracy chevalier eftersom jag läste ut Oskuld och erfarenhet i onsdas eller torsdags..
Så nu lånade jag den enda som jag inte läst ännu När änglar faller. Värkar bra!

Men nu tänkte jag redigera lite bilder som jag sedan ska skicka till papsen som han kan beställa utskrivna åt mig :D
SÅ jag får lite fint på rummet :D
Sho sho!

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0