Första avramlingen!

Red Pirat igår.. Gillar den hästen mer nu än innan, han var inge igår :D
Iaf jag skulle ridit Leo  men Lollo som hade pirat, ville byta vilket jag gärna gick med på..
e inge förstjust i Leo.. men iaf, under galoppen någongång under lektionen, åker Idas hästs teddydyna av, och rammlar i backen,  Jag var i mina egna tankar (fy,fy) och Pirat blev livrädd, - förståndligt!- så helt plötsligt hänger ja på nått skumt sätt mellan frambenen på honom, (med huvudet..) innan jag släpper taget och faller i backen, och då var piraten lugn som tur var, eftersom jag hamnade precis framför honom, den tönten (:
Det här var ALLRA första gången på 10-11 år som jag rammla av! Suck.
Men, men jag satte upp igen med  ett sjukt, bultande chockat hjärta...haha.
Sen blev tönten, rädd för allting så han fick många ryck igår !
Men men, ha en  bra dag (;


Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0