Fredag den trettonde... igen

Hej bloggen!
Har idag efter en härlig ut strechande pilates och en stadig frukost åkt till farsta för att fördriva tiden!
Gick runt där i två timmar och vaskade omkring på hm och gina tricot.
Köpte tillsist en Pjamas med snobben på och en sööt rosa rutig bh :D
Jag vet dock inte huuur mycket kläder jag har provat, har nog varit inne i provrummet på hm över sex gånger med ett gäng olika kläder :O
Sen gick jag hem i rasktakt, blev lite varm :S
Svängde in på Bibblan i gubbängen och lånade boken jag velat läsa länge av Tracy Chevalier! En av mina favorit författare!
Sen när jag kom hem började jag med att damsuga mitt rum...sen hallen... sen köket...sen vardagsrummet... sen tillsist brorsansrum.. Så jag har damsugit heeela övervåningen :O!!
Jag äger! haha.


Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0