Fredag

Jahaps idag var det fredag igen då...ska jag säga som har sovit endast 1 natt i skolan denna veckan!
Men, men den här fredan var härlig och kort! Men guud vad jag och "kanelbullen" är snabba på morgonen!!
Eller jag i alla fall (; hinner med både smink och frulle på mindre än en timma ;P

men nu väntar jag bara på att min bror ska ringa, ska nämligen följa me honom när han ska klippa sig, skojjist, ska däremot tvinga me honom in och prova kläder också... tror ja.. om jag orkar.. /:
Har däremot hans tröja på mig så ja vet inte hur han kommer ta det, men han tyckte ju att tröjan var ful... så det borde ju inte göra något om man säger så. .:O


Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0