Frukost och Brunch?

Sommartiden har börjat! Fick min sportbh idag :D Faster knackade nämligen på dörren klockan kvart i elva, då alla sov utom jag..
Åt frukost vid halv åtta medens jag såg på Luftens hjältar, tjoho.
Och sedan blev det brunch(?) ellr kanske ska säga MIN lunch och de andras Brunch.
Vilket bestod av Amerikanska pannkakor med sirap!

Håller nu annars just på att plugga till provet som jag ska ha i morrn eftersom jag var sjuk i torsdags!
Måste lära mig den där pippins j*vla magsystem :O ! Vet inte hur jag ska komma ihåg kärvan och muskelmagen och sådant! Det jag minns säkert är i alla fall kloaken ;)

Hittade Kalla kårar böcker på Blocket och fick en underlig känsla av att jag vill köpa dem :O!
Jag älskade ju böckerna när jag gick i fyran - femman och det är ju så himla lättläst så det är ju kul att ha när man ändast vill läsa något på en dag eller några timmar! Och så e det så där härligt kusligt också!

Beställde även hem en box från Discshop.se! Med Tolv skräckfilmer <3 :D

MEN NU SKA JAG OCH STORHANDLA TJOHO!



Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0