Ögon djupa som brunnar...

Red igår igen då. Denna gång i Sannas grupp och på den lilla söta pollen Fanny. Hennes ögon är verkligen speciella, första anblicken tänkte jag "HJÄLP EN ZOMBIE" dumt av mig men det var min första tanke, ögonen har liksom inget djup ingen puppil, de är bara som två djupa brunnar som aldrig tar slut, utan är vackert blå och virrvlar i olika färgnyanser!
De kallades nått med Moonlight... kan bara inte komma i håg vad.. Men hon kunde se bra, det var bara det att hon inte såg så bra i soligtväder! Vilket det då var i ons. Det gick inte så jätte bra att rida henne, hon och jag var ju kanske inte skapta för varann och det blev inte bättre av all träningsvärk och trötthet man hade sedan innan!

Idag dårå så lyckades jag otroligt nog låsa ut mig själv! BARFOTA desutom, inga strumpor inga skor.
Så jag var tvungen att springa ned till kenneht och be om en nyckel, och när jag kommer ner frågar ha nmig om jag ville byta rum, vilket jag då inte visste att jag ville (?). Men iaf när jag tillsist kommer hem hittar jag ett mejl där det visst stod att jag ville byta rum (?). suck allting är såå huller-om-buller!
Men iaf när jag kom hem lyssnade jag lite på när brorsan förklarade om ljud och sådant - han har prov i morrn - och sen stack vi till hökarängen eller rättare sagt VI affären för att köpa choklad fem spänn styck - marabou 100g.
Synd för mig som inte tycker om det! men han köpte några stycken iaf!
Sen kom pappa hem och så åt vi lasange - rester från sön - och sen såg jag morden i midsomer :D

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0