Äcklig

Okej först måste jag säga att jag älskar Bosse, han är värdens sötaste kisse-miss..

Okej idag har jag proppat i mig allt som har med choklad att göra, har haft ett sådant stort sug att jag nästan tuppat av, och för att sedan bli av med suget (som inte funka) proppa ja i mig sex mackor och två lusse katter!!!!
Nu mår jag så dåligt och har svällt upp rejält, jag ser ut som en lussebulle själv!
Jag vill bara spy upp allting och glöömma det, men det är svårt, för det första jag ska inte spy, jag vill inte det är äckligt, sen så kan jag inte glömma det eftrsom jag är så upp proppad med saker som har åkt ner i min mage på två timmar!!!
Jag kmmer helt klart inte orka någon middag och jag måste träna stenhårt i kväll, dock så ställer sjukdomen till det eftersom min förbränning är zero! Den finns typ knappt!!
Hur ska jag lyckas nu då.. usssch!!

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0