En dag med tandläkare och kaffe

Var hos tandläkaren på morgonen - inga hål som tur var!
Har och tänker aldrig ha hål, är rädd för att borra!!
Efter det gick jag och brorsan för att köpa en julklapp till mamsen, (han hade inte köpt något ännu) och ett linne samt ögonfrans-färg till mig! Älskade linnet iaf, köpte ett svart linne på Gina Tricot för en hundring och är nöjd, den sitter jävligt tajt men ja föredrar tajt när det gäller linnen!

Sen så har jag proppat i mig en massa av kolan som jag bakade igår! SÅ JÄVLA GOD!
Önskar att alla fick smaka den!! Så jag var även tvungen att smaka på chokladen också som även den var super duper god! Hade ju i kanel i den mörka chokladen, ohc den blev såååå perfekt!
Efter det så bestämde ja träff med kära Alice som jag inte har träffat sen innan höstlovet!
Vi hade en trevlig men kort stund! Sen mötte jag Olivia för att byta julklappar och fika!
Vi satt en bra stund inne på ett jätte mysigt kaffe i Gamla stan och drack kaffe och hade en livlig diskution om Isbjörnar och andra djur som är utsatta!
Dock så glömde hon att ta med min bikini och jag glömde bort den helt jag också... Så vi får träffas i morgon igen, dock inget mig emot!

TVÅ DAGAR KVAR TILL JULAFTON!

och tre dagar kvar till egypten

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jo det får vi absolut göra! Ring när du kommer hem igen :D

2008-12-22 @ 22:58:18
URL: http://oneofmanyworlds.blogg.se/

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0