Gävle

Hoppar snart upp på tåget som far till Gävle, ska hem till mormor och morfar bengt, ska bli riktigt trevligt!
Ska ta med mig min lilla kamera och gå ut och fota lite, har ju inga kort på gävle, och jag tycker faktiskt att det är riktigt mysigt där !!! Ska även ta och beställa lite bilder från Crimson.se, och genom pappas jobb får jag det lite billigare ;) Tjoho!
Så jag ska försöka hitta några bra bilder så fort jag får tid, funderar på att ta någon på pirat och bosse och sen på den där ugglan och sen får vi se! Jag ska iaf beställa en bild i 70 x 100 cm, frågan är ju bara på vad...
  Men nu ska jag inte tråka ut mer, utan försöka hinna göra mig i ordning!
Och i morgon är det Bullkalas! :D

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0