Vackert Sken

GUD vilket underbart väder det är ute! Det perfekta vädret att fota i!
Dock så är jag för lat och ofräsch för att hoppa i kläder och dra fram kameran, suck.
Men jag sparar mina bilder och batteri till Egypten ;)

Tänk nu är det bara idag kvar sen är det julafton!! Har dock en konstig känsla, har ju inte önskat mig något helt speciellt egentligen, utan ser mest ifram emot att få träffa släkten och umgås!





Planer för dagen :
  • Baka pepparkakor!
  • Träffa Olivia för att få tillbaka min bikini!
  • Slå in julklappar som inte är färdiga
  • Gå ner till Bea för att hämta en kartong - om vi inte har en hemma
  • Vara riktigt trevlig - gick ju skitbra när alla är så jävla griniga!

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0