Frukost och Mord

Godmorgon ;)
Har precis gjort klart min frukost och ätit mina två Omega 3 tabletter!
Vaknade vid klockan sex och tänkte, nu när det äntligen är lov får du inte gå upp innan åtta!
Men men, som vanligt blev jag på tok för kissnödig och fick springa ut, möttes av en avskyvärt pigg katt
som sedan kom in till mig och inte lät mig sova (gick i och för sig ändå inte...)
Men han är sååå söt, såå jag var tvungen att släppa ut den stackaren och då sprang förståss hans morsa ut också,
typiskt, hatar att släppa ut mina sötnosar när det är mörkt ute!
Men nu har jag alltså gjort alla mina morgon stuff, pilates + omega 3 samt gjort i ordning te och gröt!
Så nu mina vänner ska jag titta på Morden i midsomer och äta och njuta!

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0