Jag förstår dig mamma...

Att mamma alltid klagar över hur mycket hon gör hela tiden, är nu förståndligt, för när jag och min bror är ensamma hemma, gissa vem som gör allt,... JAG!.
Så idag har jag mest sprungit runt i hela huset som en tok för att antingen hänga tvätt, bära upp tvätt, diska, plocka undan, släppa in katterna, torka katterna, ge katterna mat, städa, leta muffinsbok, laga mat, baka, plocka undan ännu mer, springa ner med mer tvätt, säga åt min bror på skarpen att ta hand om sin tvätt, torka rent ytor, vattna... m.m
Fy fan! här har man inte varit på den lata sidan!
Har inte satt min fot utan för dörren på hela dagen.. suck, men skulle inte hunnit det i alla fall..
  Visst mamma kanske inte gör allt det där varje dag, kan ju bero på att hon inte är hemma en heldag, utan bara diskar, hänger ohc tvättar, på några timmar...

Men, nu är jag fortfarande mätt, igen, och när pappa kommer hem blir det väll någonslags middag sedan ska jag med honom ut och jogga så man får motion! HAr ju lagt på mig några kilon för mycket!
Och i morgon blir det att bära av till min älskade mormor i gävle, skulle kanske se om jag kunde träffa Sanna där också, men jag får se hur länge det blir tänkt att vi ska stanna och vad vi ska göra,!
Och snart mina goda vänner, är det Halloween!!!!!!

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0