Storhandlat

Har nyss varit på Coop och storhandlat!
Älskar att strosa runt bland; böcker, filmer, spel, matvaror, nötter, godis (fast jag inte ens gillar det), träningsprylar... Blev dock lite besviken, hade ju stegräknaren på mig, tänkte att jag skulle se hur mycket man lyckades gå när man storhandlade, (det brukar ju bli några timmar..) men när jag väll kom hem hade jag visst bara gått TJUGOFYRA steg! Okej, den rimmliga förklaringen, man kan inte ha klänning och stegräknare tillsammans!

Men däremot gjorde jag några JÄTTE fynd!
*Dataspel - Sherlock Holmes - 99 kr
*kakbok - Muffins och kakor - 30 kr (112 recept!!!!)
*Kalle Ankas pocket (?) - 44,5o kr (dubbelnr)
Så jag är övernöjd! känner mig lite barnslig men vad?! jag är fortfarande ett barn! (ungdom = saksamma)

Däremot fick mamma för sig att köpa ett GRAVIDIETSTEST! så vi får väll se om några timmar om jag är gravid eller inte!
(fick en chock och börja garva när jag såg den!)

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0