Hjälp jag vet inte vad jag ska ha på mig!

Ska snart springa iväg för att möta Skar i gamlastan för att fota i gränderna!
Och jag har inga kläder alls att bära :O!! Sen har magen vuxit några cm för mitt osunda beteende till frukosten!
VAD SKA JAG TA MIG TILL!!
ARHH! jag vet inte alls, känner mig som en vimsig höna som springer omkring i cirklar, runt, runt, runt.

Usch min mage är hemsk, jag bröt nästan ihop när jag såg hur gigantisk den är!
Hur ska jag nu klara av hatt ha huvudt högt och känna mig snygg när jag vet hur ja ser ut??!
Och jag vet forftarande inte, jag bär svart och det är varmt ute! Hur kommer det gå, jag vill inte ta av mig :/


Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0