Påsklovet har BÖRJAT!

Idag börjar mitt älskade påsklov! Gjorde matteprovet och engelskan klart och VIPS ledig !!!
Hade brandutbildning idag, jag släckte då inte dockan med en filt som man skulle göra, men jag vill inte STINKA! - inte när man ska åka i en timma...
Sen mötte jag upp mamsen i skogskyrkogården och tog en fika, Jag åt en super god kanelbulle och drack en kopp kaffe medans mamma tog en hallonpaj med vitchoklad.

Nu är det snart middag också och vi ska äta lite påskigt det vill säga rökt-lax, ägg och köttbullar (lite juligt också men,men)

PLUS: MIN BOX FYLLD AV FILMER HAR KOMMIT :D

Så nu har jag en massa mer skräckisar = jag älskar skräckisar :P

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0