Semlor och pajer

Älskar min Pirat...

Idag har jag känt mig duktig, tog tag i träningen på morgonen innan frukost eftersom jag visste att jag kommer inte hinna eller palla med det i kväll.
Klockan två stack vi hem till kusinerna eftersom Johan (ingift farbror) fyllde år.
Det bjöds på matpaj, och semlor! GUD vad gott det var med semlor!! :D
Moa har blivit lång - for lång, längre en mig suck.
nu e jag kortast och jag lär ju inte växa någo mer.. haha får väntatills alla börjar krympa :P

Vi kom hem vid sex, jag åt rester från igår - chili corn carne.
Och satte mig sedan och pluggade, engelska, svenska och data.
Är typ klar md datan nu, och svenskan... Engelskan är det lite kvar på.. jaja, det funkar väll får man hoppas.

DEnna vecka blir tuff.. men jah är ledig på Fredag så ja sticker hem på tors, någon gång..
Ska till läkaren..

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0