1700-tals klänningar = underbara

Har nu i flera timmar letat och letat efter något företag som hyr ut 1700- talsklänningar för ett skapligt pris!
Hittar dock inte ett piss... Men sökningen får fortsätta, senare..
Har idag planer på att träffa Skar vid klockan tre.. skojjsit!

Vaknade i morse av en ylande och gnällande Bosse, han stod utan för min dörr den jäveln och skrek i tjugo minuter innan jag tvingade mig upp för att orka släppa ut honom! Varför ska han alltid gå på mig för?
Tyvärr så fastnade jag då mitt i min konstiga dröm, som jag inte minns mycket av, men den var jäkligt skum!
Det var något med jag och mina kusiner först på nått cafe och sen skiffta min yngsta kusin Moa form och blev till min kompis lilla syrra och då träffa vi någon gubbe i kanske trettioårs åldern som vi pratade med, men alla ignorerade mig.. aja det var skit skumt iaf och tjockisen väckte mig mitt i drömmen så jag är typ fast i den (i skallen alltså..) - hoppas att den försvinner.!

ALLA som läser bloggen ska läsa boken FRI av Natsuo Kirino - det är ett måste!!
Den boken äger så in i helvete! och jag kunde inte sluta läsa den utan låg och sträckt läste den medens jag låg och solade, läste ut den på två dagar..! Så LÄS den!


Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0