2 Januari 2009


Ja i går kom jag hem från en varm och trevlig vecka i Egypten!
Jag har bara solat och ätit och gått runt lite också... Sen har jag fått en massa komentarer VARJE gång vi satt och åt av de som jobbade där... så som - are you happy? -smile ! - skål (på svenska) och en massa fler !! (blev ganska så irriterande!) Men som sagt jag har haft det väldigt trevligt och Nyår var också mys, det var någon stor middag där två hotell var inbjudna och det var en gigantisk buffe! Jag åt en så mycket pasta att jag blev chockad själv! Sen åt jag rätt mycke efterrätt också för den delen :P Men det var riktigt mysigt och livligt!

Idag har jag stor shoppat! - härligt!
Jag har bland annat köpt ett par svarta jeans, en randig tröja från hm, en randig cardigan från hm, ett par rutiga shorts, ett par strumpbyxor, två par örhängen, en gele som tar fram lockarna i håret ... det var nog allt :D
Sen har jag inte gjort så mycket idag, mest strosat runt och dansat till den arabiska musiken som strömmar ut från högtalarna just nu!

Jag ska sätta in några bilder senare, så ska ni få se lite från EL guna - och sahara!

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0