Grattis Farmor

Ja kom precis hem från Farmor och Farfar, farmor fyller nämligen år och det blev ett riktigt partaj med en massa glada tanter och gubbar och vi "unga" människor också!
Det bjöds på Tacos (jag åt TVÅ - sen var jag proppmätt!) och bullar o kakor och tårtor som faster bakat,
jag smaka dock inget men det såg riktigt gott ut! Jag och Moa lämnade skaran efter tårtan o kaffet och gick upp för att se på Lets Dance, vilket var lite låång tråkigt när alla skulle dansa så "sakta". Det var ingen som riktigt dansade med låten om man säger så.. Lite tråkigt. Men Niclas Wahlgren var en bra ersättare för Mojje som var tvungen att sluta, vilket var riktigt synd jag hejja ju på honom!!!
Sen e det lite tråkigt att Linda som ja hade nån gång under låg - mellanstadiet som gymnastiklärare inte var någon vidare dansare så det var inte riktigt henne ja ville rösta på.. Blondinbella dansade faktsikt bättre den här gången en förra och hade denna gången som förra en riktigt fin klänning!

Idag var skolan såå himla lång! Det var helt otroligt, dagarna brukar annars bara rinna iväg, men nu stod tiden plöttsligt stilla! Men när dagen äntligen var slut, kom de som ska bli nästa årets ettor på besök, bland dem var Axel, som känner Milla och Carro och gick i min gamla skola (har åkt skidor me han o milla nån gång..).
Bussen var otroligt försenad o pendeln full, skiit kul!
På väg hem svängde ja in på Konsum och köpte Cashewnötter - naturella såklart! - och ett äpple, äpplet åt ja medans ja gick hem och nötterna när ja slängde mig på min stora säng, satte på Morden i midsomer och hällde upp alla nötterna i en skål och njöt till allra sista nöten! - sen mådde ja illa!.
Men jag älskar Cashew, min nya dråg!


Men nu ska jag njuta av ännu ett avsnitt av Midsomer murders!

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0