Intresse klubben antecknar...

Vaknade vid halv åtta idag.. Ingen katt som väckte vilket var underbart skönt! (fick alltså en liten sovmorgon idag!).
Sitter här just nu i min mormors gamla pjamas shorta med nallebjörnar på och har ätit två ägg och kollat på nått barnprogram - i brist på tv program på morgonen! - det var rätt så tråkigt, bumbibjörnarna var inte så som jag minns dem.. men aja.
  Ska nog träffa Pee idag! Vi hördes av igår och bestämde för att höras! Jag måste dock duscha och klä på mig och sminka mig och hela köret innan dess.. men hon har nog inte vaknat riktigt än :P
 Funderade på att fortsätta skriva på min framtida bok.. men orkade inte riktigt läsa igenom 38 sidor just nu.. :(
Så det får väll bli på freda eller nått sådant! Jag lider även med Skar som börjar skolan idag! Stackare!
Själv börjar man i morrn men måste typ åka i kväll! :/ Fy fan!.
+ jag vill fota! jag har värsta draget till det nu! och inte vad som helst heller utan modell fotografering, någon som ställer upp?

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0