J.J = Jeans Jacka

Träffade min käre vän Pee idag, vi åkte till skanstull och gick runt lite mellan skanstull - medis - slussen.
Jag köpte en Jeans jacka för halva priset - blev dock lite dyrt i alla fall 225 kr... - jag blev nöjd med köptet eftrrsom jag länge tänkt köpa en ljus jeans jacka! Men nu har jag inte mycket pengar kvar! Så nu får jag väll ta och "hushålla" lite på pengarna och hålla hårt i plånboken! Pee köpte två filmer bla Pianot.

Just nu sitter jag och äter russin och tecknar lite smått, ska börja teckna lite mer och se om det kan gå lite bättre, har ju inte velat teckna eftersom jag bara har blivit sämre med åren...
Ska även höra av mig till Skar för att se om hon har lust att ses nån dag...
Ska även hitta "Famlije kameran" där det finns några bildr på mig i egypten som jag tänkte lägga upp..
Hm, vart ska jag börja :O

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0