Middag på Pizza hut och lunch på Medelhavs...

Träffade först av allt Jossan klockan prick två i gamla stan för att gå runt lite och ha det najs.
Vi gick inte såå länge utan jag bestämde ganska tidigt att vi borde gå till Medelhavs museet, så vi gick dit och åt lunch o hade det trevligt, sen träffade jag Olivia o Billie och kikade runt lite på HM, frustrerande, alla mina pengar gick åt till mat!
Men sen åkte Bille hem och jag och Olivia gick och Fika på mitt gamla favorit ställe!
Det var mys, vi glömde bort tiden lite medens vi diskutera killar !
Klockan halv sju möttes vi alla, Jag, Olivia, Nina, Anni, Mina och Challe utanför pizza hut!
Det var en mysig kväll, lite nyheter och sådant som var intressant och höra!

Sen åkte ja hem, hatar att åka hem själv när klockan är elva så ja prata me pappa i telefon halva vägen och resten sprang ja hem! Kände mig otroligt duktig som orka springa den biten!..
Men ja måste verkligen börja jogga! Ska så fort det blir varmare ute, sätta igång och tvinga me pappa på helgerna ohc Sanna i skolan!

punkt slut.

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0