Träningsvärk och Mord


Hästen Leo

Jag har en sådan träningsvärk idag att det inte är sant! Det är första gången jag NÅGONSIN har fått träningsvärk efter att ha ridit! Det är sjukt skumt, det kan ju bero på att jag inte har ridit på ett halvår och två dagar på raken!
Det var trevligt att rida, skämdes dock lite eftersom det inte gick något vidare, Red hästarna Pirat och Leo.
Båda sååå sega, och jag gillar inte sega hästar så ja och hästarna kom inte överäns så bra...
Men fyfan va kul det var att rida igen, riktigt riktigt kul!
Och nu ska ju hästkunskapen börja också, ännu roligare :D

Idag, snart eller senare ska jag göra det som jag älskar mest och gör varje helg!
Det är nämligen dags för att flytta datorn och lägga mig på sängen hälla upp cashew nötterna i en skål och njuta av ännu ett avsnitt av Morden i midsomer! :D

Kommentarer

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0