En dag med farsan.


Magi i Paris

Var med pappa typ hela dagen idag, jag tvingade med honom till Tyresta för att få röra på mig eftr min enorma frukost!
Vaknade nämligen FYRA av fågelkvitter och med en hungrig mage, men tvingade mig själv att ligga kvar till klockan fem vilket resulterade till att jag var as pigg och vrålhungrig, så det blev ingen morgon träning :(( Utan en massa frukost i stället! Förstår inte hur jag kunde äta så mycket :O - Däremot har jag inte ätit sen dess, så den frukosten höll i sig från fem till över sex på kvällen och mer eftersom middan är vid sju antar jag!

MEn tillbaka till förmiddagen.
I tyresta var det isigt och halt, men det gick att gå (vilket inte gick förra gången)
Efter en timmas promenad ca 5 km. Fika vi kaffe i det lilla cafet, och jag tjuvlyssnade på ett par gubbar som snacka om rökning och att det var mest unga tjejer som rökte och att de skulle få cancer och deras kroppar och bla, bla, bla.
MEn jag håller med dem, Rökning dödar och är ohälsosamt och bara helt jävla korkat!
Sen stack vi till Coop stormarknad där vi upptäckte farmor och farfars bil, vi parkerade bredvid men såg dem inte.
Vi köpte grejer till i kväll efterosm Katti och patrik med deras döttrar Ebba och Fanny, som är "ävlorna" i min Magi i paris
bild!

Sen när vi kom hem kände jag mig nästan svimfärdig, jag frös och var jätte jätte trött så jag gikc helt enkelt och lade mig i en - två timmar. - vaknade nyss. Och nu ska gästerna komma så jag måste sluta!

Kommentarer
Postat av: Olivia

vecka 27 e typ 29/6.. men vandra är lättare för de kan vi göra några dagar bara typ

2009-03-07 @ 22:55:44
URL: http://oneofmanyworlds.blogg.se/

Släng in en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv några trevliga rader:

Trackback
RSS 2.0